صفحه اصلی / مطالب و مقالات / ژل لب / بهترین برند ژل برای تزریق لب

بهترین برند ژل برای تزریق لب

داشتن لب هایی خوش فرم و برجسته خواسته بسیاری از مراجعان به کلینیک های زیبایی است. امروزه انواع فیلرها و ژل های هیالورونیک اسیدی به طور شایع در حجم دهی به لب ها و زیباسازی صورت به کار می روند. این ژل ها با در برداشتن کلاژن و الاستین طراوت و شادابی را به چهره و لب های شما بازگردانده و با افزایش حجم و پر کردن لب ها، ظاهری تازه و متفاوت را برای شما رقم خواهند زد. انواع برندهای ژل های تزریقی اکنون در بازار به وفور یافت می شوند و کلینیک ها و مراکز زیبایی از این ژل ها برای فرم دهی و حجیم تر نشان دادن بافت لب ها در مراجعان خود استفاده می کنند. بهترین مارک ژل لب شامل ژل هایی می شوند که بر پایه ی هیالورونیک اسید هستند. ژل های اسید هیالورونیک در حال حاضر رایج ترین نوع تزریق برای بزرگ کردن و تقویت ظاهر لب ها و در نتیجه جوانسازی صورت به حساب می آیند. عدم انتخاب یک برند قابل اعتماد و مناسب جهت تزریق، می تواند تبعات و عوارض ناخوشایندی برای مراجع به همراه داشته و آسیب های جبران ناپذیری وارد نماید، لذا انتخاب برند مناسب جهت تزریق ژل لب، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در همین راستا به معرفی چند نمونه از برترین برندهای تولید کننده ژل لب خواهیم پرداخت.

آنچه در این مطلب میخوانید

ویژگی های بهترین برند ژل لب

انواع برند های ژل لب

بهترین برند تزریق ژل لب

ژل های مورد تایید وزارت بهداشت

بهترین برند ژل لب کدام است؟

عوارض کدام برند ژل لب کمتر است؟

این ژل عوارض جانبی پس از تزریق آن بسیار کمتر است و تنها در مواردی، تورم خفیف ایجاد می‌کند.

این ژل خاصیت درمانی نیز به همراه دارد و با توجه به اینکه کمترین عوارض جانبی را پس از تزریق دارد، با استقبال زیادی مواجه شده است.

از مزایای بسیار خوب این برند در مقابل سایر برند‌های موجود می‌توان به عدم حرکت و جابجایی این ژل پس از تزریق اشاره نمود. همین امر باعث می‌شود تا ظاهر به وجود آمده پس از درمان دچار تغییر نشود.

بسیاری از افرادی که از این برند استفاده می‌کنند، شاهد نتایج کاملاً طبیعی پس از تزریق خواهند بود. افرادی که در گذشته تجربه ناموفق داشتند، می‌توانند برای ترمیم درمان خود و ایجاد ظاهری طبیعی از این برند استفاده نمایند.

ماندگاری کدام برند ژل لب بیشتر است؟

مانگاری ژل هیالورونیک اسید تئوسیال بین ۹ تا ۱۸ ماه است.

قیمت بهترین مارک ژل لب

اطلاع از قیمت انواع ژل پیش از تزریق آن اهمیت بسیار زیادی دارد. عوامل مختلفی در تعیین قیمت انواع ژل مؤثر است که با اطلاع از آنها می‌توانید حدود قیمت ژل‌های مورد تأیید FDA را مشخص کنید. معمولاً کشور سازنده ژل یکی از عوامل مؤثر در مشخص کردن قیمت آن است. ژل های چینی هزینه کمتری نسبت به ژل‌های کره‌ای و آمریکایی دارند. معمولاً ژل های مورد تأییدFDA و دارای مجوز وزارت بهداشت نیز، هزینه بیشتری نسبت به ژل‌های غیر استاندارد و بدون مجوز دارند.

در کلینیک پوست و زیبایی دکتر علی رفسنجانی علاوه بر خدمات جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و لیفت صورت انواع جراحی های زیبایی و ترمیم بینی ( رینوپلاستی ) و جراحی زیبایی پلک ( بلفاروپلاستی ) با بهترین نتایج قابل انجام است .


آدرس مطب : شهریار ، خیابان ولیعصر ، کوچه رودکی ، ساختمان مروج ، طبقه دوم
نوبت دهی : 09303130848

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر علی رفسنجانی - متخصص جراحی زیبایی در شهریار